Sommerhilsen

Styret ønsker alle en riktig god sommer. Dessverre er sommeren også en høysesong for tyverier, og vi oppfordrer alle til å være obs:

  • Låse sykler godt (helst innendørs)
  • Passe på at dører holdes lukket og låst
  • Vær oppmerksomme på ukjente personer som oppholder seg i området
  • Meld fra til politiet ved tyveri eller mistenkelige hendelser
  • Del informasjon med naboer og gjerne varsle i lokale Facebook-grupper dersom man observerer noe mistenkelig

Arbeid med elektrisk anlegg i T1 og T2 18. desember

Vi skal oppgradere hovedsikringen for garasjene i T1 og T2. Bakgrunnen for dette er å tilgjengeliggjøre mer strøm for elbillading. Dette arbeidet starter på morgenen i T2 og T1 tas når man er ferdig i T2. Garasjene vil være uten strøm mesteparten av arbeidsdagen. Portene blir satt i åpen stilling så man skal få kjørt […]

Vårrengjøring garasjer og oppmerking av p-plasser

Torsdag 22. mai skal det feies og rengjøres i garasjene. Alle biler skal være ute av garasjen mellom klokken 8-17 denne dagen. Onsdag 28. mai skal utvendige p-plasser feies og merkes på nytt med maling. Arbeidet pågår fra 8-11 men plassene bør ikke brukes før ca 16 så malingen får tørke. Oppfordrer alle til å […]