Sommerhilsen

Styret ønsker alle en riktig god sommer. Dessverre er sommeren også en høysesong for tyverier, og vi oppfordrer alle til å være obs:

  • Låse sykler godt (helst innendørs)
  • Passe på at dører holdes lukket og låst
  • Vær oppmerksomme på ukjente personer som oppholder seg i området
  • Meld fra til politiet ved tyveri eller mistenkelige hendelser
  • Del informasjon med naboer og gjerne varsle i lokale Facebook-grupper dersom man observerer noe mistenkelig