Styret ønsker alle en riktig god sommer. Dessverre er sommeren også en høysesong for tyverier, og vi oppfordrer alle til å være obs:
- Låse sykler godt (helst innendørs)
- Passe på at dører holdes lukket og låst
- Vær oppmerksomme på ukjente personer som oppholder seg i området
- Meld fra til politiet ved tyveri eller mistenkelige hendelser
- Del informasjon med naboer og gjerne varsle i lokale Facebook-grupper dersom man observerer noe mistenkelig